admin-ajax

طرح ملی شبکه تعاون تجارت ایران

مقدمه

۱موضوع : شبکه بازاریابی فروش ْ دانش و خدمات کالای ایرانی.با قالب حقوقی

تعاونی.محدوده فعالیت فرا استانی ( ملی )

۲- جامعه  مبنا :   بانوان تعاونگر کشور.

۳- جامعه مخاطب : عمومی- متقاضیان خرید کالا و خدمات و دانش فنی ایرانی.

–  دایره فعالیت شبکه :

۱– حوزه داخلی : میان استانی / فرا استانی / ملی

   ۲- حوزه خارجی : کشور های هم  عرض.دارای حوزه  مشترک جهت تعامل  و تبادل علمی/اقتصادی/سرمایه گذاری/آموزشی/فرهنگی.

[blockquote author=”شبکه تعاون و تجارت”]

۱- شناسایی تولید کنندگان دانش و تولید.

۲-ورود بانک اطلاعاتی تا تفکیک رسته.

۳- شناسایی و ارائه فضای همکاری اقتصادی و تعامل دانش فنی و توانمندی :

الف- در قالب استانی و داخلی.

ب- در قالب فرا مرزی .

[/blockquote]

شبکه استانی

شبکه استانی

نیازمندیهای طرح شبکه تعاون تجارت

۱- تأیید و پشتیبانی قانونی وزارت تعاون و اتاق تعاون ایران جهت ثبت و تشکیل در قالب تعاونی ملی.

۲- تشخیص اعتبار مناسب جهت انجام طرح با توجه به حدود عملکرد و تعامل و بین المللی به عنوان یک پایگاه و موقعیت ارتباطی قابل نظارت و دسترسی از بخش اقتصاد تعاونی کشور.

۳- تعامل بین دستگاه های نظارتی مرتبط

دستگاههای همکار مرتبط:

۱- وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی .

۲- وزارت صنعت معدن و تجارت.

۳- وزارت جهاد کشاورزی.

۴- سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور.

۵- وزارت امور خارجه .

۶- وزارت ارتباطات و فناوری.

چارت سازمانی

چارت سازمانی
چارت سازمانی