طرح ملی شبکه تعاون تجارت ایران
مقدمه
۱–موضوع : شبکه بازاریابی فروش ْ دانش و خدمات کالای ایرانی.با قالب حقوقی
تعاونی.محدوده فعالیت فرا استانی ( ملی )
۲- جامعه مبنا : بانوان تعاونگر کشور.
۳- جامعه مخاطب : عمومی- متقاضیان خرید کالا و خدمات و دانش فنی ایرانی.
– دایره فعالیت شبکه :
۱– حوزه داخلی : میان استانی / فرا استانی / ملی
۲- حوزه خارجی : کشور های هم عرض.دارای حوزه مشترک جهت تعامل و تبادل علمی/اقتصادی/سرمایه گذاری/آموزشی/فرهنگی.
[blockquote author=”شبکه تعاون و تجارت”]
۱- شناسایی تولید کنندگان دانش و تولید.
۲-ورود بانک اطلاعاتی تا تفکیک رسته.
۳- شناسایی و ارائه فضای همکاری اقتصادی و تعامل دانش فنی و توانمندی :
الف- در قالب استانی و داخلی.
ب- در قالب فرا مرزی .
[/blockquote]
شبکه استانی
نیازمندیهای طرح شبکه تعاون تجارت
۱- تأیید و پشتیبانی قانونی وزارت تعاون و اتاق تعاون ایران جهت ثبت و تشکیل در قالب تعاونی ملی.
۲- تشخیص اعتبار مناسب جهت انجام طرح با توجه به حدود عملکرد و تعامل و بین المللی به عنوان یک پایگاه و موقعیت ارتباطی قابل نظارت و دسترسی از بخش اقتصاد تعاونی کشور.
۳- تعامل بین دستگاه های نظارتی مرتبط
دستگاههای همکار مرتبط:
۱- وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی .
۲- وزارت صنعت معدن و تجارت.
۳- وزارت جهاد کشاورزی.
۴- سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور.
۵- وزارت امور خارجه .
۶- وزارت ارتباطات و فناوری.