صنایع-دستی-سفال

خدمات خوشه صنایع دستی

24.  اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری

25.  معرفی و ترویج شرکت های خلاق

26.  مشاوره فنی محصولات

27.  پایگاه جذب ایرانیان خارج از کشور

28.  بسته های رسانه ای

29.  ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی

30.  خدمات تولید و نشر محتوا

31.  مشاوره ویژه تجارت با کشورهای منتخب

32.  معرفی در وب سایت

33.  مشاوره تامین مالی و طرح تجاری

34.  حمایت از معرفی شرکت های خلاق

  • مشاوره بیمه صنایع دستی

36.  حمایت از تبلیغات در پلتفرم تبلیغات آنلاین پودینس

37.  خدمات توسعه بازار داخلی

38.  حمایت از تبلیغات و اطلاع رسانی

39.  حمایت از حضور در دوره ها و سمینارهای آموزشی

40.  نشست‌های پرسش و پاسخ (حضوری، وبینار)

41.  مشاوره مالکیت معنوی

42.  خدمات حقوقی

43.  مالیات و خدمات مالی و اداری

44.  ارائه خدمات آزمایشگاهی به شرکت های خلاق

45.  عارضه یابی بازاریابی و فروش و توسعه کسب و کار

46.  مشاوره منابع انسانی

47.  مجوزها، تاییدیه ها و استانداردها

48.  خدمات و ابزار دیجیتال وردپرس

49.  جذب سرمایه طرح های خلاق ونوآور

 

 

 

 

برنامه ریزی اولیه :

  1. شناسایی صنایع دستی بومی هر استان
  2. شناسایی اساتید صنایع دستی
  3. تشکیل کار گروه های صنایع دستی در هر استان به تفکیک رشته ها
  4. تشکیل تیم تحقیقات بازار در هر استان ( میتوان هر تیم که در هر استان قرار دارد در خصوص بازار های هدف هر کشور تحقیقات در خصوص سلایق هر کشور انجام دهد . )
  5. تشکیل تیم تحقیقاتی در کنار هر کارگروه برای نوشتن اطلس هر صنایع دستی
  6. تشکیل تیم بازاریابی و فروش در هر استان
  7. قرار دادن تیم پشتیبانی سایت در هر استان برای راهنمایی در خصوص عضویت افراد و قرر دادن محصولات در سایت
  8. شناسایی شرکت های خلاق در حوزه ی گردشگری و صنایع دستی از طریق سایت صنایع خلاق
  9. آمار دقیقی از صنایع دستی استان ها شامل (تعداد تعاونی‌ها و اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی / تعدا صنعتگر فعال / تعداد مجوزهای انفرادی، کارگاهی، تاسیس کارگاه، کارت شناسایی و مشاغل خانگی مشغول به فعالیت / تعداد نشان ملی مرغوبیت / تعداد نشان يونسكو / تعداد رشته های صنایع دستی استان که در فهرست ملی آثار معنوی ثبت شده است / آمار صادرات صنایع دستی هر استان / تعداد رشته‌های فراموش‌شده / تعداد بیمه‌شدگان هنرمند صنایع دستی / تعداد بازارچه و فروشگاه های صنایع دستی )

برنامه ریزی های بلند مدت :

  1. فراخوان شناسایی و عضویت فعالان حوزه ی صنایع دستی در خوشه صنایع دستی شبکه تعاون و تجارت ایران 
  2. تشکیل کارگروه اختصاصی برای هر صنایع دستی
  3. سلسله نشست های آموزشی برای توانمند سازی هنرمندان صنایع دستی
  4. تشکیل جلسات تخصصی برای هر کار گروه برای شناسایی مشکلات
  5. برگزار دوره های تخصصی تجاری سازی محصولات
  6. برگزاری دوره های تخصصی مالکیت فکری
  7. شناسایی پیشکسوتان هر رشته
  8. تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان خلاق
  9. تعامل با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اینکه خوشه شبکه صنایع دستی به عنوان مبادی شرکت های خلاق معرفی شود
  10. فراخوان تخصصی برای هر رشته به صورت جداگانه
  11. شناسنامه دار گردند محصولات صنایع دستی هنرمندان
  12. تشکیل تیم های تخصصی برای تحقیقات بازار
  13. تهیه گزارش تحقیق بازار
  14. ارزیابی آمادگی برای صادرات
  15. مشاوره واردات و صادرات
  16. مشاوره تخصصی محصولات
  17. خدمات تولید و نشر محتوا برای فضای مجازی
  18. برگزاری دوره ها و سمینار های آموزشی جهت توانمند سازی هنرمندان صنایع دستی
  19. نشست های پرسش و پاسخ در حوزه ی صنایع دستی
  20. مشاوره منابع انسانی
  21. مشاوره جهت دریافت مجوز های لازم برای راه اندازی کارگاه تولید صنایع دستی